2014. február 9., vasárnap

Régi bejegyzéseim

Szomorú vagyok/ 1 bejegyzés Sun, 06 Nov 2005 15:22:03 +0100 987360

Három napja halt meg a barátnőm akivel mindennap beszéltem telefonon. Egyszer már visszajött a kómából, de rákos volt szegény. Most nagyon szomorú vagyok, és nem tudom kivel fogok beszélgetni a jövőben. A blogomat is ezért hoztam létre, hogy tudja vkihez szólni. Ha van kedved beszélgetni akkor írj.

Van két színházbérletem is amely előadásokra nem szeretnék egyedül menni. Ha van kedved velem jönni akkor is írj.

reizerandrea - Van kedved színházba jönni? Mon, 07 Nov 2005 13:32:38 +0100 989366

November 15-én ha van kedved színházba jönni küldj nekem egy e-mailt! A "Hatalom" című darabot játszák. Tartalomért kattints a címre.

Egyébként szoktam járni a József Attila színházba és most már bérletem van a Magyar színházba is.

A József Attila szíinházban utoljára a Kaviár című darabot láttam. Nagyon tetszett, egy könnyű vidám darab. Mostantól minden darabról élménybeszámolót fogok írni.

reizerandrea
- Mosogatógép Mon, 14 Nov 2005 22:32:25 +0100 1007395

Megérkezett az új mosogatógépem. Nem akart beindulni, de most már működik
csak nem szárít rendesen. Amúgy jó hogy nem kell kézzel mosogatnom. Ajánlom
mindenkinek.
Holnap megyek kórházba, úgyhogy ritkábban írok.

reizerandrea
- Fél évszázados lettem! Sun, 27 Nov 2005 16:21:52 +0100 1042960 Ma betöltöttem az 50-et. Ennek örömére hazaengedtek hét végére a kórházból.
Tegnap a fiammal moziban voltam. Ma pedig elmegyünk egy arab étterembe.
Felbontottuk azt az 1993-as Tokaji Aszut, amit még a 40. szülinapomra kaptam
tőle. Hihetetlenül finom.
A lábujjam, ami miatt bementem a kórházba, még mindíg változatlanul fáj. Nem
tudom, mi lesz vele.
Múlt csütörkön a barátnőmet is eltemettük. Nagyon hiányozni fog.

reizerandrea - Szűlinap Tue, 03 Jan 2006 09:15:31 +0100 1140330 Már több mint egy hónapja nem írtam naplót.
Azóta sok minden történt. Először befejeznem a szülinap történéseit. Eleinte
nagy bulit akartam csinálni. Meghívtam a két unokatestvéremet, és apám
unokatestvérét, ők a fiam keresztszülei. természetesen Zolikát és Ágit is.
No meg Zsuzsó barátnőmet. Ugy terveztem hogy Ágiék lakásában bonyolítjuk le
az egészet, mert nálam kevés erre a hely egy ilyen 14-15 fős bulira. Aztán
Zsuzsó szegény meghalt, nekem meg elkezdett fájni a lábam. Be kellett
mennem a kórházba, és nem csak a 10 napos infúzió kúrára, ahonnan minden nap
hazajáthattam volna,hanem be is kellett feküdnöm. A legjobb barátnőm
elvesztése után már egyébként is elment a kedvem a
szórakozástól.Depresszióba estem, és lemondtam mindent.
De az arab étterem nagyon jó volt. Tökéletesen megfelelt az akkori
hangulatomnak. Nagyon finom volt a vegyestál, de a felét tudtuk csak
megenni. A salátát bevittem a kórházba, a húsokat pedig lefagyasztottam. Így
a négyesben ünnepelt születésnap is tökéletes lett.
Előző nap, szombaton moziban voltunk. Zoli felment a nagyanyjához ébédelni,
és ott felejtette a kocsonyát.Ebből aztán hihetetlen kalamamajka
keletkezett.
De erről mad később. Most megyek reggelizni.

reizerandrea -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése